.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور اعضای هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات؛
اعتبارنامه نماینده مردم آمل دردهمین دوره مجلس اعطا شد
اعتبارنامه عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که برای چهارمین دوره متوالی راهی ساختمان بهارستان شد، جمعه شب با حضور مسئولان هیئت اجرایی و نظارت اعطا شد.

به گزارش شمال نیوز، ، اعتبارنامه عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در انتخابات هفتم اسفند امسال جمعه شب با حضور مسئولان هیئت اجرایی و نظارت اعطا شده است.خبرگزاری فارس: اعتبارنامه نماینده مردم آمل در دهمین دوره مجلس اعطا شد

این مراسم جمعه شب در ساختمان فرمانداری ویژه آمل در خیابان امام خمینی (ره) برگزار شد که با استقبال مسئولان همراه بود.

اعتبارنامه نماینده مردم آمل در دهمین دوره تشکیل خانه ملت با نظارت وزارت کشور و استانداری مازندران به امضا و مهر 11 عضو هیئت اجرایی و سه عضو اصلی عضو هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان آمل رسید.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا امسال برای چهارمین دوره متوالی به عنوان نماینده مردم آمل در مجلس راهی ساختمان بهارستان شد که در کسب آرا توانست رکورد جالب توجهی را به نام خود ثبت کند.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ابتدا با نام‌نویسی 27 نامزد کار خود را آغاز کرد که در نهایت تعداد 10 کاندیدا راهی دور نهایی و تبلیغات شدند.

حضور بیش از 74 درصدی آملی‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی و کسب آرا پنج شهر آمل، دابودشت، رینه، گزنک و امامزاده عبدالله نشان از آرای حداکثری داشت که بیش از 40 درصد مردم این شهرستان رای خود را با نوشتن نام عزت‌الله یوسفیان‌ملا به داخل صندوق انداختند.

حوزه انتخابیه آمل دارای 181 هزار و 968 رأی از 348 شعبه اخذ رأی بود که پایان عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده ادوار هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم در دوره دهم به خانه ملت راه یافت.

به گزارش فارس، یوسفیان‌ملا که از نمایندگان تاثیرگذار مجلس شورای اسلامی است این بار با کسب 84 هزار و 453 رأی راهی بهارستان شد همچنین این وکیل مردم در ساختمان بهارستان پایتخت در دوره دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی با اختلاف 51 هزار و 316 رأی از دومین نامزد پیشی گرفته که این فرد چهار دوره از رقبای اصلی یوسفیان‌ملا است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.